Δευτέρα 17 Σεπτεμβρίου 2012

mini maniax Race 2012 - Report



Άλλος ένας αγώνας μας, ανήκει στο παρελθόν. Ίδια κατηγορία, νέα πίστα, παλιοί και νέοι οδηγοί συνέθεσαν το περασμένο Σάββατο αυτό που ονομάζεται mini maniaX Race 2012.


Ήταν περίπου στις 5 παρά το απόγευμα, όταν ο Βόβλας έκανε πρώτος την εμφάνισή του στην 8Plus Z. Ήταν η στιγμή που αρχίζεις να νιώθεις πως ο κόπος σου αποδίδει καρπούς. Ακολούθησαν κι άλλοι , κι άλλοι φτάνοντας στις 18:00 να κλείνουμε τις συμμετοχές, έντεκα στον αριθμό. Καρτσακλής και Σκαλτσάς για προσωπικούς λόγους δεν μπόρεσαν να αγωνιστούν, ωστόσο μας τίμησαν με την παρουσία τους.

QUALIFICATION

Οι οδηγοί χωρίστηκαν σε δύο groups ώστε να αποφευχθεί το traffic στην πίστα. Τα προκριματικά ήταν ένα καλό ζέσταμα για όσους  δεν είχαν προπονηθεί καθόλου. Αυτό που μας έκανε εντύπωση ήταν το γεγονός ότι όλοι μπορούσαν να γράφουν γρήγορους γύρους. Ενδεικτικά Γλεντζάκης στα 6.08sec και Μακρίδης στα 5.75sec. Θα ήταν ένας αγώνας με σκληρές μάχες.

Άτυχοι από τα προκριματικά οι Πετρούτσι και Αμαξάς με προβληματάκια στα transponder. Ο Πετρούτσι επειδή το είχε "σκαλίσει" παραπάνω απ' όσο αντέχει με αποτέλεσμα να χάνει γύρους. Ο δε Αμαξάς επειδή το καπάκι του έφερε εσωτερική Nikel επίστρωση και μπέρδευε το loop χάνοντας επίσης γύρους. Τα προβλήματα λύθηκαν από τους οδηγούς στο δεύτερο προκριματικό, ωστόσο θα καθόριζαν κατά πολύ σε ποιόν τελικό θα έτρεχαν.

FINAL B

Έξι οδηγοί σε αυτό το σκέλος. Pole Position για τον Βελαώρα ακολουθούμενο από Βόβλα, Γλεντζάκη,   Κοσμίδη, Πετρούτσι και Αμαξά. Ο Πετρούτσι πετάχτηκε μπροστά για να κάνει τη ζωή του Βελαώρα δύσκολη. Εναλλάσσονταν στην πρώτη θέση μέχρι τη στιγμή που ο Πετρούτσι βγήκε εκτός από τεχνικό πρόβλημα χάνοντας αρκετό χρόνο. Ο Βελαωρας έκανε μια διαφορά ασφαλείας 10 γύρων και κρατούσε άνετα την πρώτη θέση.


Παραπίσω ο έμπειρος Βόβλας είχε τη δική του μάχη με τον επιδέξιο Αμαξά. Αποτέλεσμα της μάχης ήταν ο Αμαξάς να τερματίσει τρίτος, μόλις 2sec μπροστά από το Βόβλα. Για την πέμπτη θέση παραπίσω έπαιζε οι Κοσμίδης με τον Γλεντζάκη. Μπορεί ο Γλεντζάκης να μην κατάφερε να επικρατήσει αλλά πήρε μια καλή εμπειρία του τι θα πει αγώνας Mini-z.

FINAL A

Ήταν ο τελικός που όλοι πλησίασαν κοντά στην πίστα να παρακολουθήσουν. Και πως να μην πλησιάσουν με τέτοιες προσωπικότητες. Καράμπελας στην Pole Position. Ακριβώς από πίσω ο Ζαχαρόπουλος (ναι, ο γνωστός), Δημητριάδης στην τρίτη θέση και ο -πάντα καταφέρνω και τρυπώνω- Βουδούρης, τέταρτος. Στην πέμπτη θέση εκκίνησης ο φρέσκος του χώρου, Μακρίδης.

Στην εκκίνηση ο Μακρίδης εκμεταλλεύτηκε το συνωστισμό στις πρώτες στροφές και πέρασε πρώτος. Κρατήθηκε σε αυτή τη θέση μέχρι τον 6ο γύρο όπου τον προσπέρασαν οι πρώτοι τρεις της εκκίνησης. Δημητριάδης και Καράμπελας έκαναν μια μικρή διαφορά, ωστόσο χάρη στα ακουμπηματάκια μεταξύ τους, ο Ζαχαρόπουλος πλησίαζε επικίνδυνα.

Ο κίνδυνος έπαψε όμως όταν τεχνικό πρόβλημα τον έβγαλε για λίγο εκτός πίστας. Το αποτέλεσμα της μάχης των δύο πρώτων ήταν ο Δημητριάδης μόλις στο 18ο λεπτό να καταφέρνει να καθαρίσει την πρώτη θέση ύστερα από θεαματική οδήγηση. Παραπίσω είχαμε επίσης μάχη καθώς ο Μακρίδης ήταν γρήγορος αλλά ασταθής σε αντίθεση με τον πέμπτο μέχρι τότε Βουδούρη. Όταν 5 λεπτά πριν το τέλος ο Μακρίδης βγήκε για λίγο εκτός πίστας, ο Βουδούρης πέρασε τέταρτος, θέση που κράτησε ως το τέλος.


ΤΕΛΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ

1) Δημητριάδης Μιχάλης      197 Laps
2) Καράμπελας Νίκος          195 Laps
3) Βελαώρας Τάσος            177 Laps
4) Ζαχαρόπουλος Κώστας    176 Laps
5) Πετρούτσι Βαλέριος        168 Laps
6) Βουδούρης Δημήτρης      167 Laps
7) Αμαξάς Δημήτρης           162 Laps
8) Βόβλας Δάνης                162 Laps (+2sec)
9) Μακρίδης Βασίλης           161 Laps
10) Κοσμίδης Αλέξανδρος    159 Laps
11) Γλεντζάκης Ανδρέας      151 Laps



ΤΙ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕ

- εμάς μας άρεσαν όλα. Εσάς τι σας άρεσε;

ΤΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕ

- πάει και αυτός. Αργεί πολύ ο Σεπτέμβριος του 2013.

RACE GOSSIP

- του Αμαξά τελικά ότι και να του δώσεις μπορεί να το οδηγήσει
- Ζαχαροπουλος και Μακρίδης με Ko-Propo χωρίς extention unit; Μάλλον οι μοναδικοί!
- Δημητριαδής με stock διαφορικό, λέτε να είναι το μυστικό της νίκης;
- κάποιες θέσεις κρίθηκαν όχι μόνο στο γύρο, αλλά στα δευτερόλεπτα. Αυτό εμείς το λέμε ανταγωνισμό.