Δευτέρα 24 Φεβρουαρίου 2014

Model Shop Championship Round 6 (Season 2)


Το Σάββατο, 22 Φεβρουαρίου πραγματοποιήθηκε ο έκτος αγώνας του πρωταθλήματος Model Shop στο Βύρωνα με 8 συμμετοχές και χαλαρό κλίμα συγκριτικά με άλλες αγωνιστικές.



Ελαστικά σκληρότητας 30* χρησιμοποίησαν υποχρεωτικά οι Πετρούτσι και Βόβλας λόγω βάθρου στον 5ο αγώνα (Link) και γι αυτό το λόγο προτίμησαν να αγωνιστούν με stock μοτέρ που θα τους έδινε σταθερότητα οδήγησης.

Στα προκριματικά ο Τιράντι έδειξε πως ήταν ικανός για μια εύκολη νίκη αφού η προπόνηση, το brushless μοτέρ και το ιδανικό set-up του αυτοκινήτου τον έκαναν να "γυρνά" την πίστα γρηγορότερα από όλους. Ο Πετρούτσι από το B Group κατάφερε να περάσει με αργή αλλά σταθερή οδήγηση στο A Group τελικών στέλνοντας τον Μπερκέτη στον Β τελικό.

Β FINAL: Λίγο πριν την εκκίνηση στην πίστα έφτασε ο Κοσμίδης με διάθεση τουρίστα, ζήτησε ένα δανεικό αυτοκίνητο, το οποίο πρόθυμα του παραχώρησε ο Γλεντζάκης, έκανε εκτενείς δοκιμές...και δέκα γύρων και πήρε την τελευταία θέση της εκκίνησης πίσω από Αποστολόπουλο, Βόβλα και Μπερκέτη στην Pole. O Μπερκέτης είχε ένα καλό ξεκίνημα φτιάχνοντας μια διαφορά δύο γύρων από το Βοβλα, οποίος είχε μάχη με τον Κοσμίδη που είχε περάσει τρίτος.


Με τον ρυθμό αυτό όλα κρίθηκαν στην αλλαγή μπαταριών που ήταν υποχρεωτική. Ο Κοσμίδης κάνοντας μια σχετικά γρήγορη αλλαγή πέτυχε λίγο πριν το τέλος του τελικού να πάρει το προβάδισμα το οποίο και κράτησε. Πίσω του βρέθηκε ο Μπερκέτης που καθυστέρησε στην αλλαγή και τρίτος ο Βόβλας που το μοτέρ του δεν του επέτρεπε να είναι αρκετά γρήγορος, ήταν όμως σταθερός και οδήγησε απροβλημάτιστα το 20λεπτο. Τελευταίος τερμάτισε ο Αποστολόπουλος, και αυτός με stock μοτέρ, κάνοντας τον δικό του αγώνα και απολαμβάνοντας το πραγματικά υπέροχο αυτοκίνητό του.

A FINAL: Ο Τιράντι στην Pole και ο Γλεντζάκης στην δεύτερη θέση. Ξεκίνησαν και άρχισαν να απομακρύνονται από τους υπόλοιπους δύο. Περίεργη στρατηγική είδαμε όμως από τον Πετρούτσι που ξεκίνησε από την τρίτη θέση με αφαιρεμένα clips μπαταριών και μισοκουμπωμένο καπάκι.

Ρισκάροντας πολύ με αυτή την κίνηση ξεκίνησε αργά, άφησε τον Κυρίτση να τον προσπεράσει και βγήκε από την πίστα για την υποχρεωτική αλλαγή μπαταριών από τον πρώτο γύρο. Η αλλαγή του ήταν αστραπιαία και ίσως ήταν η κίνηση που στη συνέχεια θα του έδινε μια πρόκριση. Ωστόσο τα VE των τριών πρώτων είχαν αμείωτο ρυθμό, έκαναν απροβλημάτιστο αγώνα και αλλαγή μπαταριών και το βάθρο απαρτήθηκε από τους Τιράντι, Γλεντζάκη και Κυρίτση.

ΤΕΛΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ

1) Τιράντι Βασίλης 205Laps
2) Γλεντζάκης Ανδρέας 199Laps
3) Κυρίτσης Χαράλαμπος 188Laps
4) Κοσμίδης Αλέξανδρος 187Laps
5) Μπερκέτης Μιχάλης 187Laps
6) Βόβλας Δάνης 179Laps
7) Πετρούτσι Βαλέριος 177Laps
8) Αποστολόπουλος Φανης 154Laps

Το Soundtrack είναι αφιερωμένο με όλη τη σημασία των στίχων σε όσους λένε πως εμείς οι μοντελιστές κάνουμε σαν παιδάκια και ασχολούμαστε με...παιχνίδια!