Δευτέρα 31 Μαρτίου 2014

Model Shop Championship: Round 7 (Season 2)

Φτάνουμε προς το τέλος του πρωταθλήματος του Model Shop στο Βύρωνα και το περασμένο Σάββατο δώδεκα αγωνιζόμενοι κατέφθασαν στην πίστα του καταστήματος με τους περισσότερους από νωρίς να δοκιμάζουν ελαστικά, αναρτήσεις και αυτοκίνητα για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.


Τα 30άρια ελαστικά έδειχναν να παιδεύουν αυτή τη φορά τους 3 νικητές του προηγούμενου αγώνα κάνοντας τους να είναι αργοί και μη ανταγωνιστικοί. Για τον Κυρίτση ήταν σημαντική βοήθεια από τον Νίκο Καράμπελα και τις τεχνικές του γνώσεις, για τον Τιράντι η παρουσία και τα tech tips του Βαγγέλη Υφαντίδη ενώ ο Γλεντζάκης κατέφυγε σε ένα AWD αυτοκίνητο για την αποφυγή της ολίσθησης στον πίσω άξονα.

ΔΟΚΙΜΑΣΤΙΚΑ: Ύστερα από τους δέκα χρονομετρημένους γύρους οι οδηγοί χωρίστηκαν στα ακόλουθα groups:
Group A: Πετρούτσι, Μπερκέτης, Τιράντι, Κοσμίδης, Κουκουναράς
Group B: Κυρίτσης, Ζαφειρίου, Φοντούλης, Γεωργιόπουλος, Γλεντζάκης

Ο ενδέκατος οδηγός από τους δώδεκα που αναφέραμε ήταν ο Μαρουλιανάκης που δεν κατάφερε να κάνει το αυτοκίνητο του οδηγήσιμο μέχρι την έναρξη των προκριματικών και επέλεξε να μην αγωνιστεί αυτή τη φορά, ωστόσο παρέμεινε στην πίστα να παρακολουθήσει τον αγώνα. Ο δωδέκατος αγωνιζόμενος, Βόβλας κατέφθασε λίγο αργότερα και ετοιμάστηκε για να αγωνιστεί κατευθείαν στον τελικό.

ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ: Μοναδική μεταπήδηση είχαμε από τον Κυρίτση από το Β στο Α group τελικών ρίχνοντας τον Κουκουναρά στο Β group. Άσχημη εξέλιξη για τον Γλεντζάκη που μια σπασμένη πλύμνη στον AWD αυτοκίνητο του τον ανάγκασε να χρησιμοποιήσει ένα MR-03 που τον δυσκόλευε αρκετά και ήταν αμφίβολο αν θα προλάβαινε να το φέρει στα χέρια του μέχρι τον τελικό. Ο τελικός δε, ήταν διάρκειας 20 λεπτών με υποχρεωτική αλλαγή μπαταριών η οποία έχει δείξει να επηρεάζει αρκετά την έκβαση του αγώνα.

B ΤΕΛΙΚΟΣ: Αρκετές μάχες με όλους τους οδηγούς να έχουν προοπτικές να οδηγήσουν την κούρσα. Ύστερα από τις αλλαγές των μπαταριών η κατάταξη είχε τον Γλεντζάκη πρωτοπόρο έχοντας βάλει το κεφάλι κάτω και γράφοντας γύρους, τον Γεωργιόπουλο πίσω του που καθυστερούσε πολύ την δική του αλλαγή και τους Φοντούλη, Κουκουναρά και Ζαφειρίου να ακολουθούν. Ο Βόβλας μην καταφέρνοντας να έχει ένα ευκολοδήγητο αυτοκίνητο, αποσύρθηκε από τον αγώνα από το δεύτερο λεπτό του τελικού μη ρισκάροντας να κάνει ζημιά στο δικό του ή σε κάποιου άλλου αγωνιζόμενου.

Δέκα δευτερόλεπτα πριν τη λήξη του τελικού ο Γεωργιόπουλος βγήκε για την υποχρεωτική αλλαγή μπαταριών και η λήξη του χρόνου τον βρήκε εκτός πίστας. Έχοντας μέχρι εκείνη την ώρα την δεύτερη θέση, το αποτέλεσμα κλείδωσε ως είχε και όταν άλλαξε μπαταρίες, μπήκε στην πίστα για να πάρει σημαία. Ουσιαστικά τον χρόνο που οι υπόλοιποι οδηγοί έχασαν για να κάνουν την αλλαγή τους, ο Γεωργιόπουλος τον είχε όφελος επειδή ο χρόνος είχε σταματήσει. Έκλεψε δηλαδή; Όχι, απλά χρησιμοποίησε ένα παραθυράκι του κανονισμού (ατέλεια θα λέγαμε) για να πετύχει ένα καλύτερο αποτέλεσμα.

Α ΤΕΛΙΚΟΣ: Κι ενώ γινόταν λόγος για τον έξυπνο τρόπο που ο Γεωργιόπουλος χρησιμοποίησε την ατέλεια του κανονισμού, οι οδηγοί του Α τελικού προτίμησαν να μην ακολουθήσουν αυτή την έξυπνη τακτική κάνοντας την αλλαγή τους "όλοι" περίπου στα μισά του αγώνα, τηρώντας ένα υποτυπώδες fairplay έναντι στους οδηγούς του Β τελικού που δεν είχαν σκεφτεί τόσο...μπροστά!

Pole από τον Πετρούτσι που είχε το καλύτερο αυτοκίνητο, το καλύτερο χέρι, τις περισσότερες ώρες προπόνησης και του άξιζε η πρώτη θέση. Παραπίσω ο Κοσμίδης κατάφερε να επικρατήσει του Μπερκέτη που το αυτοκίνητο του έδειχνε να μην του κάνει τα χατήρια (να σημειωθεί η απουσία της μηχανικού, Βίκυς Μπερκέτη). Παραπίσω ο Κυρίτσης με τον Τιράντι είχαν τη δική τους μάχη με τον Τιράντι να επικρατεί για δύο μόλις γύρους.

ΤΕΛΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ

1) Πετρούτσι Βαλέριος       195Laps
2) Κοσμίδς Αλέξανδρος      183Laps
3) Μπερκέτης Μιχάλης         177Laps
4) Γλεντζάκης Ανδρέας        166Laps
5) Τιράντι Βασίλης            165Laps
6) Κυρίτσης Χαράλαμπος    163Laps
7) Γεωργιόπουλος Γιάννης  157Laps
8) Φοντούλης Παναγιώτης   154Laps
9) Κουκουναράς Χρήστος    151Laps
10) Zαφειρίου Αλέξανδρος  150Laps
11) Βόβλας Δάνης                12Laps

Δημήτρης Φούρναρης: Κύριοι οι ευχαριστίες μου που για άλλη μια φορά στηρίξατε το πρωτάθλημα του Model Shop είναι πλέον δεδομένες. Όσο για το θέμα της αλλαγής μπαταριών, ευθύνομαι αποκλειστικά για την ελλειπή διατύπωση του κανονισμού και με την ευκαιρία του σημερινού συμβάντος επιφυλάσσομαι στη επαναδιατύπωση του για τη συνέχεια του πρωταθλήματος. Ευχαριστώ και πάλι, σας εύχομαι καλή μοντελιστική και αγωνιστική συνέχεια!