Δευτέρα 15 Σεπτεμβρίου 2014

Model Shop Cup 2014-15: Round 1


Έναρξη ακόμα μιας αγωνιστικής σεζόν είχαμε προχθές στο Model Shop με τον πρώτο αγώνα να πραγματοποιείται σε καινούρια διαγράμμιση και με καινούριους κανονισμούς.



Το stock μοτέρ που υποχρεωτικά έφεραν όλα τα αυτοκίνητα ήταν η αιτία για δύο νέες παρουσίες στο χώρο των mini-z, τους κύριους Λιάπη και Χαλαβαζή που δεν δίστασαν να δοκιμάσουν τις δυνατότητες τους και στο αγωνιστικό κομμάτι. Ύστερα από τα χρονομετρημένα δοκιμαστικά τα groups των 9 οδηγών διαμορφώθηκαν έως εξής:

Group A: Πετρούτσι, Κυρίτσης, Μπερκέτης, Καλέας, Λιάπης
Group B: Κουκουναράς, Γεωργιόπουλους, Κοσμίδης, Χαλαβαζής

Προκριματικά: Υπό την αλυταρχία του Κυρίτση και του Γεωργιόπουλου (ένας σε κάθε group) τα 7λεπτα προκριματικά κύλησαν ομαλά, με δυνατές μάχες, αρκετό fairplay και ευτυχώς, καμία ποινή.
Ο Κοσμίδης κατάφερε με σχετικά αργή αλλά σταθερή οδήγηση να περάσει στον Α τελικό ρίχνοντας τον Λιάπη στον Β. Αξιοσημείωτη οδήγηση από τον Καλέα που χωρίς καθόλου προπόνηση τα έβαζε άνετα με τους πιο γρήγορους οδηγούς της πίστας.

Β Τελικός: O Γεωργιόπουλος από την pole position έφυγε μπροστά και με σταθερό ρυθμό ροκάνιζε τα 15 λεπτά του τελικού. Πίσω του ακολουθούσε ο Κουκουναράς ενώ για την τρίτη θέση πάλευαν ο Χαλαβαζής με τον Λιάπη. Περίπου στα 10 λετπά αγώνα ο Κουκουναράς εγκατέλειψε από πρόβλημα στον transponder που τον έκανε να χάνει γύρους.

Ο Χαλαβαζής τότε πέρασε δεύτερος έχοντας πάρει μια μικρή ανάσα από τον Λιάπη. Άξιζε να δείτε αυτούς τους δύο οδηγούς να αγωνίζονται. Έβαζαν κάτω αρκετά άτομα που έχουν λιώσει στην προπόνηση, τη βελτίωση και το set up, οδηγώντας υποδειγματικά και κυρίως χωρίς να είναι σε κάθε στροφή αγκαλιά με τις μπαριέρες. Μπράβο τους.

ΝΙΚΗΤΕΣ Β ΤΕΛΙΚΟΥ


Α Τελικός: O Πετρούτσι από την pole κι αυτός, έφυγε και μην τον είδατε. Πίσω του ο Κυρίτσης που είχε λύσει τα τεχνικά του προβλήματα ήταν σταθερός και όδευε για ακόμα ένα βάθρο. Για την τρίτη θέση αγωνίστηκαν για αρκετή ώρα ο Κοσμίδης με τον Καλέα, οδηγώντας μάλιστα τα μοναδικά αυτοκίνητα rear motor στον αγώνα.


Λίγα μόλις λεπτά πριν το τέλος ο Κοσμίδης κατάφερε να κάνει μια μικρή διαφορά ασφαλείας από τον Κορίνθιο συναγωνιστή του. Ο πέμπτος του τελικού, Μπερκέτης είχε προβλήματα υπερβολικής πρόσφυσης στον μπροστά άξονα και αποφάσισε να αποσύρει το αυτοκίνητο του από τον αγώνα προτού γίνει κάποια ζημιά.

Να σημειωθεί πως στην αρχή του αγώνα, το R8 του είχε το καλύτερο "πάτημα" από όλα τα υπόλοιπα αυτοκίνητα αλλά δυστυχώς τα πράγματα άλλαξαν στην πορεία.

ΝΙΚΗΤΕΣ Α ΤΕΛΙΚΟΥ


ΓΕΝΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ
1) Πετρούτσι Βαλέριος     168Laps
2) Κυρίτσης Χαράλαμπος  161Laps
3) Κοσμίδης Αλέξανδρος  159Laps
4) Γεωργιόπουλος Γιάνης 157Laps
5) Καλέας Βασίλης          156Laps
6) Χαλαβαζής Μάνος       148Laps
7) Λιάπης Γιώργος          145Laps
8) Μπερκέτης Μιχάλης     107Laps
9) Κουκουναράς Χρήστος 103Laps

ΤΙ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕ
- οι νέες συμμετοχές
- η νέα διαγράμμιση
- η συμπεριφορά των οδηγών (το περσινό "καφριλίκι" δείχνει να εξαλείφεται)
- που και οι νικητές του Β τελικού πήραν ένα συμβολικό έπαθλο

ΤΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕ

- η απουσία οδηγών που αποτελούσαν τους αρχικούς πυλώνες των αγώνων του Model Shop
- που η πίστα ύστερα από δύο χρόνια και βάλε (Petrucci όχι εσύ), θα διαλυθεί και θα μεταφερθεί σε άλλο χώρο