Δευτέρα 3 Οκτωβρίου 2016

Minimaniax.gr - Curtains Down


Είχαμε πει, είχα -καλύτερα- πει στο παρελθόν πως αν κάποια στιγμή πάψω να επιθυμώ την ενασχόληση μου με τα rc media θα το δηλώσω επίσημα και δεν θα αφήσω αυτή την όμορφη προσπάθεια να αργοσβήνει μέχρι να χαθεί.



Νομίζω πως αυτή η στιγμή έφτασε. Ύστερα από 5μισι χρόνια πιστεύω πως το Mini ManiaX έφτασε στην ολοκλήρωση της πορείας του. Οι λόγοι πολλοί και όχι όλοι μοντελιστικοί. Μέσα σε αυτό το διάστημα χάρη στο site γνώρισα εξαιρετικούς ανθρώπους και είμαι ευγνώμον γι αυτό. Γνώρισα επίσης απίστευτα κομπλεξικά άτομα που μπορώ να πω πως με βοήθησαν να γίνω καλύτερος, έστω και αν δεν το είχαν σκοπό. Τους ευχαριστώ όλους που βρέθηκαν στο δρόμο μου και χαίρομαι πολύ που μερικοί είναι ακόμα στη ζωή μου.


Η φετινή καλοκαιρινή παύση για διακοπές ήταν μια ανάσα προκειμένου να συνεχίσω από Σεπτέμβρη τη δημοσίευση ειδήσεων με περισσότερο ζήλο, ωστόσο διαπιστώνω πως ο σκοπός αυτός δεν επετεύχθη. Νιώθω πως το site δεν έχει πλέον κάτι να προσφέρει στον ελληνικό μοντελιστικό χώρο και απορώ τι σκατά μπαίνετε και διαβάζετε, αφού τα ξέρετε ήδη από το facebook...αλλά τι φταίει κι αυτό;


Ήταν ένας κύκλος που ήρθε η ώρα του να κλείσει. Τίποτα δεν πάει χαμένο, καμία προσπάθεια δεν γίνεται χωρίς λόγο. Να το θυμάστε αυτό σε ότι και αν κάνετε. Θα συνεχίσω να μοντελίζω και να αγωνίζομαι, κυρίως στις αγαπημένες μου κατηγορίες ταχυπλόων σκαφών, έχοντας βέβαια βλέψεις και σε χερσαίες κατηγορίες.


Ευχαριστώ και πάλι μέσα από την καρδιά μου όλους εσάς που με στηρίξατε αυτά τα λιγοστά αλλά γεμάτα με εμπειρίες χρόνια, έστω και αν δεν σας γνώρισα όλους. Εύχομαι να είστε πάντα γεροί και να ασχολείστε με το όμορφο hobby μας μέχρι τα βαθιά σας γεράματα. Η μαλακία κόβεται, ο μοντελισμός όχι.


Τα λέμε στις κούνιες...
Κοσμίδης Αλέξανδρος.